معیار های انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب

اگر شما نیز به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار به این نتیجه رسیده اید که می توان از هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزار های مهم بازار یابی استفاده نمائید باید بدانید که انتخاب هدیه تبلیغاتی نیز معیارهای مشخصی دارد که با دانستن آنها می تواند یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

 



نکته مهمی که باید در حین انتخاب هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید، مفید بودن و به عبارتی کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی برای مخاطب می باشد، با انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص می توانید هدیه ای تهیه کنید که گیرنده آنرا نگه دارد و به طور منظم از آن استفاده کند.

 



بر طبق تحقیقات انجمن تبلیغاتی بریتانیا همواره گران قیمت بودن یک هدیه نمی تواند تاثیر گذاری بالایی داشته باشد و یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه به طور متوسط می تواند بین یک تا سه سال توسط دریافت کننده مورد استفاده قرار گیرد و برند و نام شرکت شما را برای هدیه گیرنده تداعی کند.




اگر شما بتوانید در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت کافی را بخرج بدهید و هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید که واقعا مورد استفاده گیرنده هدیه باشد حتی استفاده از هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند شانس دیده شدن شما را زیاد کند، چون ممکن است این هدیه به دلیل کاربردی بودن توسط همکاران، دوستان و آشنایان گیرنده نیز دیده شود.




به طور کلی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که یک هدیه تبلیغاتی زمانی می تواند تاثیر گذار باشد که اولا برای گیرنده آن مفید و قابل استفاده بوده، به عنوان مثال یک کیف مدیریتی جز هدایای تبلیغاتی نفیس متناسب با مدیران و کارمندان ارشد یک مجموعه می باشد.



در ثانی باید توجه داشته باشید که هدیه ای مورد نظر شما باید در ارتباط  با خدمت و یا محصول کسب و کار شما باشد به طوری که  کسب و کار شما را به خوبی نمایش دهد.

 


 

برای مشاهده متنوع ترین محصولات و خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران به لینک زیر مراجعه نمائید.

 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید