سفیر فلسطین در اتریش: آمریکایی‌ها شریک جنایت رژیم صهیونیستی در غزه هستند



سفیر فلسطین در اتریش گفت، آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی در غزه علیه فلسطینی‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، «صلاح عبدالشافی»، سفیر فلسطین در اتریش گفت: متاسفانه آمریکایی‌ها موضع به شدت قوی در حمایت از رژیم صهیونیستی دارند. برای ما اما آنها شریک جنایات این رژیم علیه فلسطینی‌ها در غزه هستند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی به داده‌های سازمان ملل اشاره کرد که بر اساس آن در هر شش دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود.

این دیپلمات ارشد فلسطینی ادامه داد: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این ارقام اغراق آمیز هستند. برعکس، این آمار کمتر از اعداد واقعی هستند چون هزاران غیرنظامی زیر آوارند. بنابراین، این واقعیت که ایالات متحده تصمیم به حمایت از رژیم صهیونیستی گرفته، آن را به شریک جرم در این جنایت تبدیل کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که در غزه متولد شده‌ام، برای من آسان نیست که از بیرون نظاره گر اوضاع در این منطقه باشم و در عین حال، به وظایفم عمل کنم.

سفیر فلسطین در اتریش گفت: این بحران کنونی به صورت مستقیم بر ما تاثیر گذاشته‌است. خانه کودکی‌ام در غزه ویران شده و این بسیار دردناک است چون من در این خانه به دنیا آمدم و بزرگ شدم، خاطرات کودکی من با آن تداعی می‌شود، دو پسرم نیز در آنجا به دنیا آمدند و بزرگ شدند. در این رابطه این یک تجربه بسیار دردناک و احساسی است.

این مقام مسؤول در سفارت فلسطین در اتریش گفت، اخراج اجباری فلسطینی‌ها به سمت مصر و اردن بخشی از استراتژی رژیم صهیونیستی است. در واقع بر این باوریم که این طرحی از سوی این رژیم است.

سفیر فلسطین در اتریش همچنین گفت، آمریکا می‌تواند رژیم صهیونیستی را برای آتش‌بس در غزه متقاعد کند. می‌دانیم و مطمئنیم که اگر آمریکایی‌ها بخواهند می‌توانند رژیم صهیونیستی را برای توقف این درگیری‌ها متقاعد کنند، اما بجای این کار، از آنها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید